lördag 4 april 2009

Bara några till

Här kommer några små önskningar som inte kom med på de andra listorna. Jag ska sluta tjata om detta snart, jag lovar!
Glopressed base har höjts till skyarna av bland andra Rocketqueen och Bjooti. Kanske är detta den perfekt mineralfoundation jag länge saknat?

En vässare till alla mina fina kajalpennor behöver jag verkligen. Urban Decays verkar fin och bra.

Jag är på jakt efter ansiktskräm. Dr Hauschkas Kvittenkräm, som jag bloggat om tidigare, skulle kunna var något för mig. (Mer om den strax, i veckans bloggtema.)
Om det är så billigt som jag hoppas borde jag nog slå till på lite hårvård också. Sedan tidigare gillar jag Oleó-Curl Créme från Kerastase, men tycker att den är lite för dyr i Sverige. Om någon har några andra viktiga USA-tips, tveka inte att kommentera!

1 kommentar: