lördag 18 april 2009

Clinique-gwp på världens största varuhus

Igår råkade jag radera dagens öga, och idag har jag glömt min kamera på det trevliga kalaset jag var på igårkväll. Festmjek och klösiga klor kommer när jag återfår kameran! I väntan på det kommer här ännu lite mer shopping från Nya Jorvik. Hoppas att ni inte tröttnar på inläggen, men jag tycker att det är så kul att pyssla med dem!

Clinique är härligt billigt USA. Jag passade på att köpa mitt fina rouge på världens största varuhus, Macy's, eftersom de hade en jättefin gwp. Det var väldigt generöst, man behövde inte köpa två produkter som här hemma, utan fick en om man handlade för 21.50 $. Handlade man för mer fick man fler gåvor. Min mamma handlade mer hämningslöst än jag, så alla flickkusiner kommer att bli glada!



I två necessärerna (matchande liten och stor) fanns en DDM, en femtonmililitersburk med nya krämen Youth surge, en Lash doubling mascara, ett läppstift och ett krämrouge.



Different lipstick i Icy Bloom och Blushwear cream stick i 03 Rosy blush. Vad jag vet finns inte Cliniques stiftrouge i Sverige, så det ska bli extra kul att prova. Liten och bra handväskstolek, dessutom!



Det var blomsterfestival på Macy's. Helt galet!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har sett dem på tradera - rougen alltså. Vill också säga att du skriver jättetrevligt! Fortsätt med det! Anne

    SvaraRadera
  2. Tack! Alltid väldigt roligt att höra =) Fortsätt läsa! Jag blir jätteglad för kommentarer =)

    SvaraRadera