lördag 4 april 2009

New York-önskningar: ögonskuggor

Så många skuggor. Så lite pengar. Eller nja, såå fattig är jag kanske inte, men jag kan nog inte köpa all dessa. Jag har ju en och annan palett redan... Alla dessa ska dock besiktigas noga. Önskelistorna från bloggen får följa med som inköpslistor till Sephora.


På översta raden syns tre underbara paletter från Sephoras eget märke. Men, som sagt, jag har redan en och annan palett.

I mitten finns en urtjusig grön palett från DuWop som verkar var ovanligt bra kombinerad, tycker jag. Trioskuggan www.smashbox.com har jag suktat efter länge. Nu är det dags! Jag ska också passa på att spana in Kat von D:s fina duoskuggor.

På nedersta raden syns Stilas singelskuggor, den allra bästa ögonskuggsformulan, enligt mig, Nars fina duos och Urban Decay Deluxe Eyeshadow. Det enda svåra med dessa skuggor är att välja färg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar