onsdag 15 april 2009

Macpremiär



Av någon outgrundlig anledning har jag aldrig tidigare ägt något smink från Mac. Tidigare var märket svårt att få tag på i Sverige, och när det väl kom hit har jag helt enkelt haft svårt att veta var jag skulle börja. Man blir ju sugen på att köpa nästan hela butiken! På anrika Bloomingdales, som hade en härligt stor och lyxig sminkavdelning, hittade jag en Macdisk där jag köpte en fin sak åt mig själv och en beställningsgrej till en kompis.


Min kompis ville ha det nya underverket Prep+prime Line filler base.



Själv slog jag till på läppglanset Possum nose pink från Dame Ednakollektionen. Fantastisk färg och underbart skimmer!


2 kommentarer:

  1. Oh, du är ju världens snällaste.:-) jag som funderade på om jag skulle förbi en MAC imorrn eller om jag inte behövde det nu... Puss och kram käraste du!

    SvaraRadera
  2. Bokomaten: Det var bara roligt =) Jag tar med grejerna imorgon!

    SvaraRadera