torsdag 26 februari 2009

Hjälp mig välja lack!



Imorgon vankas fest. Jag tänkte ha på mig en svart klänning och göra en vårgrön (och kanske lite grå) ögonsminkning. För att få det hela lite mer färgglatt vill jag ha knalliga naglar. Hjälp mig att välja mellan Be vibrant från H&M (skimmer) och Mod Squad från Essie (kräm)! Vilket tror ni blir snygast? Lacken är lite varmare i tonen än vad jag lyckades fånga på bild. Jag måste nog måla redan ikväll, så håll inte inne med era åsikter för länge =)

7 kommentarer:

  1. HM lacket ser kanonfint ut.

    Vad roligt med fest. Jag ska också på fest imorgon. Hoppas du får jätteroligt.

    SvaraRadera
  2. Tack, detsamma! Vi får lägga ut våra sminkningar på bloggarna sen. Om jag är i god tid ska jag försöka lägga ut min innan festen, men troligare är att den dyker upp först på lördag =)

    SvaraRadera
  3. Be vibrant helt klart, måste nog göra en avstickare till H&M och köpa den själv....

    SvaraRadera
  4. åh jag är ju en liten sucker för krämlack så jag satsar på essie :D Hoppas du får kul på festen imorgon :D

    SvaraRadera
  5. Tack för hjälpen! Det verkar som att be vibrant vann. Bilder kommer imorgon, då sa jag försöka fånga själva färgen bättre,

    SvaraRadera
  6. Det var en fin färg, Be Vibrant! =) Vet du om det är gammalt eller nytt från H&M?

    SvaraRadera
  7. SaintBella: det är ganska gammalt, ett år eller så. Dock såg jag ett nytt illrosa lack på hm idag. Det var lite mer åt krämhållet och såg ut som en blandning mellan lacken på min bild.

    SvaraRadera