onsdag 4 februari 2009

Katastrofal manikyr

När Turning heads red åkte av och det var dags för nytt nagellelack valde jag att lacka naglarna med favoriten Mini how high från Essies vårkollektion 2007. Vid frukosten igår morse lackade jag naglarna med ett lager. Det blev inte alls bra, men jag fick springa till jobbet ändå. Igår kväll försökte jag reparera skadan med ännu ett lager. Såhär såg det ut (bilden visar inte riktigt hur ojämt och strimmigt det verkligen var):


Jag förstår inte vad som hänt! Mina naglar brukar ju alltid bli bra! Lacket åkte av direkt efter att bilderna tagits. I morse gjorde jag ett nytt försök med kollektionskompisen Cool-lots:


Ett lager. Se så fint skimmer!


Cool-lots till vänster och Mini how high till höger.


Här också. Vilket gillar ni bäst?


Hela vårkollektionen 2007. Mod Squad, Mini how high, Jackie Oh My och Cool-lots.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar