onsdag 23 juli 2014

Nyhet: The Body Shop All-in-One InstaBlur Eye

Imorgon släpper The Body Shop en hel drös med spännande nyheter, bland annat nya ögonprimern All-in-One InstaBlur Eye (175 kr). "All-in-One" syftar på att den ska fungera som både primer och concealer samtidigt. Den lovar att täcka mörka ringar och fina linjer samtidigt som den håller ögonskuggan på plats och förstärker dess färg. Jag har redan börjat testa, och hittills verkar den lovande. Kul, för liknande allt-i-alloprodkter jag testat har inte riktigt hållit måttet.

En betydligt tristare nyhet är att min dator kraschade häromdagen. Nu är den inlämnad och jag håller tummarna för att Macsupporten kan rädda innehållet och att eventuella reparationer inte blir för dyra. Det blir nog lite lägre fart här på bloggen ett tag, men det kanske kan passa i semestertiderna?

Torsdagen den 24 juli vankas det som sagt All-in-One InstaBlur Eye hos The Body Shop. Även nya ögonserumet Drops of Youth™ Eye Concentrate börjar säljas. Skynda er dit och spana för även den verkar mycket lovande!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar ju concealers så jag ser fram emot recension. Men vad trist med din dator! Hoppas det löser sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittills verkar den lovande!

      Min dator är tillbaka, phu! INGET av innehållet kunde räddas, men som tur var fanns en veckogammal back up som nu är tillbakainstallerad under låååång väntan med vånda. Vilken pärs!

      Radera