söndag 6 juli 2014

IsaDora Coral Crush med glans


Jag är väldigt inne på sandlack just nu, igen. Här ser ni förra årets storfavorit IsaDora Suger Crush 124 Coral Crush. Jag är fortfarande förälskad i det lacket. Perfekt nyans och tjusigt guldglitter. Denna gången testade jag att lacka över med vanligt blankt överlack. Det gick åt en hel del, men visst blev det fint!?
Märkligt nog är telefonen återigen bättre än kameran (och fotografen...) på att återge nyans och struktur:
En fortsatt trevlig helg önskar jag er! Håll utkik imorgon, för då vankas det efterlängtad Clinique-recension och spännande nyheter i bloggen.

4 kommentarer:

  1. Coral Crush är så fint! Gillar den ännu mer som struktur men detta var också himla snyggt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, mitt favvolack på sommaren! Tack!

      Radera