torsdag 15 maj 2014

Nyheter från Lily Lolo

Lily Lolo är ett brittiskt mineralsminksmärke med många bra produkter i sortimentet (deras mineralfoundation är en av de bästa jag testat, jag använder den nästan varje dag). I vår har förpackningarna fått en ansiktslyftning och några nyheter har dykt upp i sortimentet. Bland dem finns inte mindre än 20 nyanser av pressade ögonskuggor. Ögonskuggor är ju alltid av intresse för mig, så vi ska ta en närmare titt på dem:

Här ser (nåja, det är mobilbilder...) ni de tre färger som landat här för testning: Ivory Tower, Peekaboo och I Should Cocoa. Visst ser de fina ut?

Jag har ett stort gäng pressbilder att gå igenom, så jag ska nog kunna bjuda på en närmre presentation av alla 20 färgerna framöver. I väntan på det sätter jag penseln i de tre färgerna ni ser här.

2 kommentarer:

  1. Fröken Frodig17 maj 2014 kl. 19:17

    Som ett LL-fan så gillar jag att de kommer med pressade skuggor! Ska bli kul att se vad du tycker om dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det kul! Jättemånga fina färger är på gång :)

      Nu har jag bara hunnit testa dem en dag, men de satt riktigt bra och var lättjobbade.

      Radera