måndag 26 maj 2014

NOTD: OPI A Grape Affair

Det var inte lätt att välja vilket av lacken ur den fina lådan med OPI:s senaste samarbete Coca Cola-kollektionen Icons of Happiness som skulle få äran att hamna på naglarna först. Tillslut blev det A Grape Affair, helt enkelt för att det passade bäst med vad jag hade på mig i torsdags när det skulle provlackas.

A Grape Affair, är ett mörkt blålia krämlack med utmärkta lackegenskaper. Det torkar snabbt, täcker bra och blir blankt som bara den. Jag har inget överlack på bilderna. Färgen är verkligen elegant. Den är så mörk och så blåskiftande att blueprle ligger nära till hands, med lite god vilja kanske jag kan platsa i blå måndag med detta? 
 
 Tumbilderna är tagna i kallare ljus, kanske kan åtminstone de två räknas i blå måndag?

4 kommentarer:

  1. Super snyggt! Älskar lila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! jag också, det passar till så himla mycket!

      Radera
  2. Jättefint! Fast är den så blurple? Tycker mest den ser lila ut...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den är nog lite blåare irl än på mina bilder....

      Radera