måndag 12 oktober 2009

Dagens lila




Dagens öga i lila och guldgult, fotograferat i lite olika fönsters ljus.


Till dagens öga har jag använt guldiga Price ur min nyligen lagade Stilapalett, Va Va Voom Volume mascara och Eyekit från 17 (lila och vita skuggan), 24/7 Glide-on eye pencil i Rockstar och Eyshadow Primer Potion från Urban Decay, rouget Precious Posy från Clinique och samma gamla brynpenna från H&M som vanligt (jag har inte hunnit kolla in alla alternativ än).


På ansiktsprodukterna var det verkligen tema Benefit: That gal brightening face primer, You rebel lite tinted moisturizer, Powderflage, concealern Boi-ing och Georgia.


4 kommentarer:

  1. Snyggt! Gillar kombinationen lila/guld. :)

    SvaraRadera
  2. Lila och guld är en ljuvlig kombi, mkt fint på dig tycker jag! Och ja, verkligen tema benefit:)

    SvaraRadera
  3. kanonfint med lila och guldiga toner. Jag har säkert sagt det tidigare men dina fransar är kanonfina.

    SvaraRadera
  4. Tina: Tack! Jag blev själv ganska nöjd =)

    Emma P: Tack! Jag trivs =)

    SminkJante: Tackar! Särskilt tack för franskomplimangen, jag gillar dem också, i alla fall med mascara =)

    SvaraRadera