onsdag 14 oktober 2009

Grönt och rost



Efter att ha sett en fin sminkning i grönt och rostbrunt hos ElMika och vackra höstfärger hos SminkJante, gav jag mig på en egen höstvariant i olivgrönt och rost. Jag blev riktigt nöjd, skuggorna i Bohemian Rhapsody är kanonbra!


Ur IsaDoras Bohemian Rhapsodypalett har jag använt de tre skuggorna som syns här bilden. Jag har också använt kajalpennorna Inliner Blonde från IsaDora, Wooden metal från MUS och 24/7 Glide-on eye pencil i Lucky från Urban Decay. Övriga produkter i dagens var Va Va Voom Volume mascara från 17, concealern Boi-ing, Georgia, Coralista och That gal brightening face primer från Benefit och Eyshadow Primer Potion från Urban Decay.Väl på jobbet upptäckte jag att jag glömt Powderflagen. Inte bra!

6 kommentarer:

  1. Det här var otroligt snyggt måste jag säga! Och dina fransar är bara så fina...

    SvaraRadera
  2. Emma P: Tack! Den där Va va voom-mascaran är verkligen jättebra!

    SvaraRadera
  3. Underbara färger. Jag plockar ska plocka fram Bohemian Rhapsody så snart jag blir frisk.

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Har du provat make-upen från e.l.f. Cosmetics?

    SvaraRadera
  5. SminkJante: Tack! Gör det =)

    Maria: Tack!

    Anna: Tack! Det har jag tyvärr inte, men kolla Kajsa Kavat och Make my day i min länklista, de har testat.

    SvaraRadera