söndag 18 oktober 2009

Bättre Clinique-gåva


Tina har redan tipsat, men jag tipsar också, för säkerhets skull! Tur att jag höll spenderbyxorna i styr när jag spanade på en mycket tristare bonusgåva för ett tag sedan, nu ska jag fylla på cliniqueförråden med bättre förtjänst.

I Åhléns cliniquegåva ingår:
  • Superdefense SPF 25 Age Defense Moisturizer Dry/Combination
  • Dramatically Different Moisturizing Lotion
  • Moisture Surge Extended Thirst Relief
  • Lash Doubling Mascara i svart
  • Turnaround Instant Facial
  • Liquid Facial Soap, Mild
  • Single Swing Drawer Compact i färgen Come Heather
  • Long Last Glosswear SPF 15 i färgen Guava Gold
Alla burkar och tuber i kittet gillas redan av mig, och färgerna ser bra ut. Finemang!

2 kommentarer:

  1. Oj, vilket bautakit... Tur för mig att jag inte gillar Cliniques hudvård, annars hade jag fallit som en kägla...

    SvaraRadera
  2. Emma P: Ja, det är tur att man inte gillar allt =)

    SvaraRadera