fredag 31 oktober 2014

Holofredag med Son of Fire


Jag har en egen lite intern orange halloween-temavecka och turligt nog hade jag ett otestat orangeaktikg lack på lut till holofredag! Ni ser: Indigo Bananas Son of FireSon of Fire är mitt första lack från märket. Det var trevligt att måla med, men jag hade önskat lite bättre täckning. Här har jag tre tunna lager.


Mer oranget och halloweenigt från veckan:
Good Grief från OPIs Snobben-samarbete Peanuts by OPI 
Luxurious från OPIDesinger Series  
IsaDora233 Orange Zest 
OPI:s Orange You Fantastic! 

Är ni med och firar holofredag idag? Klistra in era länkar nedan så hittar vi varandra lättare!


   

    An InLinkz Link-up
   

14 kommentarer:

  1. Oh, så fint! Har testat Indigo Bananas, helt okej märke till lackegenskaperna - men färgerna är väldigt fina tycker jag. =) Klistrar in mitt bidrag framåt sena eftermiddagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jag är nyfiken på att testa fler :)

      Radera
  2. Ååh jag gillar verkligen detta! Nästan bronsfärgat ju.

    SvaraRadera
  3. Jag brukar inte vara så imponerad över det där med holo-lack, men detta var ju hur snyggt som helst!

    SvaraRadera
  4. De är lite skira, Indigo Bananas holosar. Men fina!

    SvaraRadera
  5. Mycket läckert och passande till halloween:)

    SvaraRadera