fredag 3 oktober 2014

Holofredag: Ares + Madame Tulip

Nu vore de oerhört lägligt om solen ville titta fram.... Veckans holofredag är nämligen live från en föräldra"ledig" fredagsförmiddag, och kommer inte solen snart blir det trista bilder.

 Lacket är hursomhelst klarröda Hits Ares ovanpå vinröda favoritlacket Lancôme, Vernis in Love Madame Tulip. Jag har alldeles för få hololack i den röda färgskalan, men det råkar oftast bli blått och grönt som hamnar i varukorgen när jag shoppar. Vilken är er favorit bland röda hololack?


   
   

12 kommentarer:

  1. Oerhört vackert! Jag är mer beige idag, jättetråkigt men kan vara behagligt det också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Beiget känns ibland tråkigt tycker jag också, men samtidigt är det väldigt elegant :)

      Radera
  2. Snyggt! Rött är alltid rätt och så holo på det då... =) Jag gillar nog de flesta färger för holo men favorit är nog riktigt starka rosa varianter eller klarblå. Äsch, kan inte välja tror jag... Är med idag, inte så färgstarkt dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Klarblå holo är minsann också ngt alldeles extra tycker jag :)

      Radera
  3. Jag tycker det är fint även utan sol!

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Har inte heller överflöd av rött holo, föredrar faktiskt rött skimmer framför rött holo. Har dock ett från Smitten som jag gillar, tror det är Love Actually och så är ju Jades röda holo grymt också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Rött skimmer är fantastiskt! Love Actually vill jag jättegärna ha, men det är nästan alltid slut när jag väl beställer....

      Radera
  5. Äger tyvärr inte en enda röd holo =(

    SvaraRadera