måndag 6 januari 2014

Våren 2014:s minilack från Depend

Nu börjar vårspanandet även här hos mig! Först ut är en rejäl dos bilder på 2014 års minilack från Depend

 Här bjuds på tolv krämlack i knalligt, pastell, lite naturtoner och karamelligt rött och rosa.

Precis som man kan vänta sig är jag mest pepp på grönt, blått turkost och korallerna. Vilka färger blir ni sugna på? Vad tycker ni om så homogen finish i kollektionen? Jag tycker nästan det är lite skönt mer bara kräm (kanske lite jelly också) efter alla avancerade sanlack, mirrorlack och allt glitter. 

Närmare flaskbilder med nummer. Mörkaste turkosa, 392, kan ni se med lite topping här.

Sist men inte minst tre fina manikyrförslag från Depend själva. De gör fina pressbilder, eller hur? Hur skulle ni vilja kombiner lacken? Och vilka färger vill ni se först här i bloggen?

4 kommentarer:

  1. Ja det är väl ingen chock att jag blir sugen på det gröna heller, haha :)

    SvaraRadera
  2. Hmm, bara kräm alltså. De ser rätt fina ut men vet inte riktigt hur jag ställer mig till finishvalet. Åh andra sidan har ju Depend släppt väldigt många specialkollektioner på sistone så jag gissar att våren inte är nåt undantag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas också på fler specialare sen!

      Radera