lördag 4 januari 2014

Recension: L'Anza Tamanu Cream Shampoo och Kukui Nut Conditioner

Jag har en hel del hårvård på ingång för testning, och då gäller det att beta av lite recensioner! Duon från L'Anza har jag testat tills de tog slut. Tamanu Cream Shampoo och Kukui Nut Conditioner från serien Healing Moisture och visade sig vara fullträffar för mitt hår. De är krämiga, dryga fuktbomber med en hyfsat diskret doft, vilket precis vad jag vill ha. Håret blir blankt, följsamt och mjukt som utlovat utan att bli "för rent". Det håller ihop fint och känns mindre torrt. UV-skydd är pricken över i. Full pott!
Betyg: 5 av 5
Om jag förstått saken rätt innehåller produkterna paranöt, och faktum är att de påminner lite om en hårvårdsserie med just den nöten som jag använde i högstadiet (eller var det i gymnasiet?). Bra och trevliga minnen, hur som. Som ni säkert förstå kan jag mycket väl tänka mig att köpa både schampo och balsam igen. Jag blir dessutom sugen på att testa annat från L'Anza framöver.

3 kommentarer:

  1. Har haft ett hårserum från den serien som inte var dumt alls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Serumet är underbart! Ett måste för mig, köper en ny så fort den tar slut!

      Radera
    2. Tack för tips, tjejer, måste också testa!

      Radera