tisdag 19 februari 2013

Nyheter till brynen från IsaDora

Redan i vårkollektion Bella Vita fanns brynnyheten Eyebrow Lifter (färgprover här), och nu släpper IsaDoras ytterligare två brynprodukter. På bilden ovan ser ni Eyebrow Styler Color & Shape bryngel (finns även som ofärgad) och brynpennan Eyebrow Pencil Waterproof. Som vanligt med IsaDora är det bra priser, alla produkterna kostar 89 kronor styck.

Eyebrow Styler Color & Shape bryngel finns i färgerna 50 Transparent, 51 Light Brown och 52 Dark Brown. De färgade ger färg (surprise!) och alla tre håller formen på brynen. 

Eyebrow Pencil Waterproof kommer i 30 Soft Black, 32 Dark Brown och 34 Light Brown. Jag gillar att det är borste i änden på pennan. Finns ju ingen bra anledning att inte ha det!

Highlighterpennan Eyebrow Lifter (som ni som sagt kan titta närmare på här) är redan en favorit. Så enkel och snygg, jag vill inte vara utan den framöver! Övriga produkter ska också bli kul att testa, jag återkommer med omdöme så småningom. På bilden ser ni färgprover på båda i Light Brown.

6 kommentarer:

  1. Spännande med en färgad bryngel hoppas den ger bra med färg väl på brynen med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter ett första test idag kan jag berätta att den verkar lovande!

      Radera
  2. Bryngelen kommer jag nog att köpa nån gång.

    SvaraRadera
  3. Både gelen och pennorna verkar spännande, har bara testat ofärgad gel, kanske dags att prova en färgad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Färgad gel blir ju lite 2 i 1, inte så dumt!

      Radera