lördag 2 februari 2013

Lila sminkning med Colour Crush

Här kommer en kort uppdatering från helg föräldrahemmet. Igår gjorde jag en lila sminkning med de två av de nya skuggorna Colour Crush Eye Shadow från The Body Shop, nämligen Grape Expectasions och Blackcurrant.

Här ser ni vad jag använt. Det mesta är redan presenterat, men hojta till om ni undrar något! Jag kör i huvudsak tidsinställt i helgen, men kommentarssvar och andra uppdateringar kommer imorgon.

Nu ska vi bada bebis och laga ankbröst. Vad gör ni i helgen? Hoppas att ni har det bra!

12 kommentarer:

  1. Superfin eyeliner! Så mysigt att bada bebis! Det känns som väldigt länge sen nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är ju väldigt mysigt :)

      Hoppas att ert födelsedagsfirande blev bra. 12 år låter så mycket!

      Radera
  2. Jag vill ha ankbröst! Jag har inte ätit anka sen jag föråt mig på det när jag var och hälsade på Emma somras. Jävlar vad anka jag åt då. :D

    SvaraRadera
  3. Håller med Ninni, både med eyeliner och bada bebis. Såå mysigt!
    En annan jobbar denna helgen, inte lika mysigt, men den är snart över nu./Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Skönt att du jobbat färdigt nu!

      Radera
  4. Hur fint som helst, du är verkligen vacker i den eyelinern! Ja du, vi tar det ganska lugnt. Var ute och red i solen igår och åt hos mina föräldrar. Idag blir det matlagning och mera slappande, kanske lite smink. Och bastu om Erik får bestämma...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!

      Det låter som en helskön helg!

      Radera
  5. Jätte snygg lila färg, älskar lila! :)

    SvaraRadera