söndag 27 januari 2013

NailArt Sunday: koraller ur Depends vårkollektion


Jajemän, jag hann hem till veckans NailArt Sunday! Någon väldigt avancerad nagelkonst kan jag inte bjuda på, men väl en monokrom cirkusmanikyr från veckans som gått med de koralliga lacken ur Depends vårkollektion 2013. Här ser ni dammigt ljuskoralliga krämjellyn 348, tomatkorallröda jellylacket 350 med lite skimmer i, och frostigt aprikoskoralliga 349. 348 och 350 är givna favoriter inför årets sommarsäsong, 348 kanske redan nu till våren om jag blir sugen på pastellkorall. Vad tycker ni om dessa tre ganska olika lack? Har ni någon favorit?
 


10 kommentarer:

  1. Kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar korallpastellen eller inte. Jag tror jag oväntat nog gillar det röda bäst, ser ut att va ett fint skimmer i det. :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar det skimmriga! Det blir säkert fint till bruna sommarhänder =)

    SvaraRadera
  3. Jättefin manikyr, de här färgerna passar bra ihop! 349 och 350 är nog mina favoriter av dessa.

    SvaraRadera