onsdag 16 januari 2013

Muse, Nevermind och Echo Beach

Tidigare i veckan testade jag  några av de skimrande skuggorna i den bruna färgskalan i min nya The Vice Palette från Urban Decay (färgprover här). Det blev inte så extraordinärt, men väldigt användbart!


Ovan ser ni vad jag använde: rouget Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy från Too Faced, kajalerna Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Face och 24/7 glide-on eye pencil i Bourbon. Den senare är perfekt ihop med skuggan Muse, båda brun med guldskimmer! Basen är som vanligt UDPP.  

I ett utslag av allmän förvirring täckte jag över fel skuggor. På bilden till vänster ser ni dock bättre. Det är mörkbruna Muse som ligger i globlinje och yttre ögonvrå och de två nedersta Nevermind och Echo Beach som syns på ögonlocket och respektive som highlighter.

Det fina skimret i Muse syns inte riktigt här. Fy sjutton vad det är svårt med bilderna när det inte blir riktigt ljust på hela dagen!

6 kommentarer:

  1. Jättetjusigt tycker jag, Muse ser jätteläcker ut :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den kommer att användas flitigt :)

      Radera
  2. Jättefint, verkligen bra nyanser i den paletten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, både vardagligare och häftigare.

      Radera
  3. Snyggt :) Blir nästan sugen på paletten själv heh

    SvaraRadera