fredag 18 januari 2013

Holofredag i knallblått

Idag är det återanvändning som gäller till holofredagen. Jag var sugen på blått och plockade fram Hits Apolo som jag klickade hem från Llarowe i höstas. Jag gillar verkligen färgen på Apolo, även om Hits spretiga styva pensel är under all kritik.

Hur firar ni idag? Berätta i kommentarerna, så hittar jag er lättare till länklistan.

Här kan ni spana in mer holo idag:
Vacker & Underbar
Beauty by Linda
LeLack
Clawsincolor
Cactus
Lacky Corner
Nailtastic
Lindas Nailorama
Sminkan
Colour it
Emma
Våga  vara vacker
FruVesa
MrsDara
Sleepy Elin 
Beauty by Jenny
Nailmaniac 
Roxcat (kommer inte in hos dig just nu!)
Nagelmania 
Little Miss Nailpolish
Maggie's Mani Mansion

41 kommentarer:

  1. Sååå snygg!! Jag är med på holofredag idag med Glitter Gal 10 to Midnight!

    SvaraRadera
  2. Helt underbart! Jag firar med lite Queens & Shadows hologram.

    SvaraRadera
  3. Fint blått! Jag testar Zoo på min lilla kant..(http://varavacker.blogspot.com)

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint! Härligt fredagsbling :-D Jag kör med color club idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! CC har ju helt magiska regnbågar!

      Radera
  5. Såååå jäkelens snyggt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag kan inte annat än hålla med ;)

      Radera
  6. Åhhh! Vilken härlig blå färg! Och holo också! Jag vet inte var jag ska ta vägen för det är så snyggt :)
    Själv visar jag ett silverholo idag, nämligen Harp On It från Color Club. Fint, men inte lika fint som din blå skönhet känner jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag älskar också den blå nyansen! Men CC har ju ännu grymmare regnbågar :)

      Radera
  7. Tjusigt blått! :)
    Och nu är jag med också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag såg det på kvällskvisten. Länk kommer :)

      Radera
  8. Åh vad fint, men jag håller med dig. Jag avskyr HITS penslar. Jag är också med på holofredag idag, fast med ett väldigt diskret hololack :)

    SvaraRadera
  9. Ah så snyggt, verkligen en favvis! Jag är med idag också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Vad kul att du är med denna veckan också!

      Radera
  10. Vilken läcker blå! Jag har inte provat HITS ännu, får se om jag vågar mig på det trots jobbig pensel. Jag är äntligen med och visar lite gammal skåpmat idag =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tack! Vad kul att du är med, jag återanvänder också :)

      Penseln är som sagt kass, men inte så kass att man behöver bli avstå köp :)

      Radera
  11. Åh, det här åker upp på köplistan! Äger för få holos känner jag. Väldigt fin färg.

    SvaraRadera
  12. Apolo är så himla vacker! Och vet du vad jag upptäckte när jag använde den sist? Det finns två versioner av flaskan och penseln. En usel och en bra. Jag köpte några från brasilien och några från Llarowe och det är helt olika!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mkt intressant! Jag kanske ska våga mig på en brasiliansk beställning nästa gång :)

      Radera
  13. Woop vilket snyggt lack! Jag är också med, med ett lite mer dämpat holo iofs.. =)

    SvaraRadera
  14. Wow, jag som inte ens gillar mörkblått föll pladask för detta lack!

    SvaraRadera
  15. Jädrans vad snyggt det här var!! Vill ha!!! :)
    Jag är också med idag! Jag kommenterande redan imorse att jag var med - på förra fredagens inlägg... :P Hur slut var jag i morse liksom...?? hahaha! ;)
    Ja, ja det är ju en hel halvtimme kvar av den här holofredagen iaf ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Oj, det har jag missat! Det är inte lätt när man virrar till det lite, men himla lätt hänt ;)

      Radera
  16. Jag är med!! Med ca två minuter tillgodo!! :D
    Vackert lack föresten.

    SvaraRadera
  17. Galet vackert! Det här har stått på min önskelista ett bra tag. :-)

    SvaraRadera
  18. Söta du som hittade mig. Lagom till jag skulle sätta mig i soffan med datorn igår så avbröts kvällen väldigt abrupt. Tack och lov är jag med på banan nu igen:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att du är back on track igen :)

      Radera
  19. Apollo äf verkligen toktjusigt! Håller helt med dig om penseln dock, de är inte de roligaste...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Lite synd med penseln är det allt :)

      Radera
  20. ååh det är en så galet snygg blå! Har inga HITS alls snart, men jag lär väl också störa mig på penseln sen ;)

    Jag kommer vara med på Holofredag idag för första gången, också med en blå skönhet! :D

    SvaraRadera