onsdag 4 maj 2011

Så nöjd med Clinique Pretty in Print!


Idag har jag invigt nya NY-shoppade paletten Pretty in Prints. Den var precis lika fin och användbar som jag trodde!


Ur paletten har jag använt allt. Utöver den: fina läppduon Airkiss / Think Bronze, duokajalen brown sugar/cream lustre, Clinique High Impact Mascara, Clinique Instant Lift for Brows, UDPP och Touche Èclat från YSL. Även Moisture Surge Tinted Moisturizer SPF 15 var på, men den orkade inte klättra fram ur badrumsskåpet till fotot.

8 kommentarer:

  1. Du borde få spons av Clinique! :D

    SvaraRadera
  2. Katrin: Ha, ha, det vore ngt :) Allt är inte superpositivt, jag har faktiskt en inlägg schemalagt imorgon om ngt som jag är lite skeptisk till....

    SvaraRadera
  3. Fint och paletten är underbar, väldigt Clinique helt enkelt.

    SvaraRadera
  4. Ser klassiskt och bärbart ut!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin palett! Så användbar!

    SvaraRadera
  6. Shamrock: Tack!

    Rosa Ester: Tack! Jag tycker mkt om den!

    Ninni: Ja, Cliniqueig som bara den!

    Sminkan: Ja, den blir nog en räddare stressiga morgnar!

    Lotta: Tack!

    SvaraRadera