torsdag 5 maj 2011

Ingen svala


Jag är visst fast i någon slags blek naturell fas. Med tanke på vad jag hade för tröja borde jag åtminstone målat svalstjärt med kajalen...


Jag har använt Sin på rörliga ögonlocket, Virgin i inre ögonvrår och på brynbenet och markerat globlinjen svagt med Naked. Svarta kajalen Zero ser ni längs övre fransraden.


På kinderna: Georiga och Bella Bamba från Benefit och solpuder för blekfisar från Physicians Formula och Clinique Moisture Surge Tinted Moisturizer SPF 15 i som bas.

7 kommentarer:

  1. Man har sina perioder. Men det var en snygg make

    SvaraRadera
  2. Shamrock: Tack! Jag trivs ofta i sådana varianter, men det gör sig bättre med färgglatt i bloggen :)

    SvaraRadera
  3. Benefit rougerna är superfina, har Dandelion och Sugarbomb.

    SvaraRadera
  4. Påminner om min egen vardagssminkning. Fast jag är inte så avancerad så jag har ögonskugga! Eller nån fin vinge, jag har dessvärre hängande ögonlock så det går inte.
    Enkel sminkning, men ren, fräsch och snygg!

    SvaraRadera
  5. Det där trycket har jag på en klänning. :-)

    SvaraRadera
  6. Emma: Ja, de är verkligen fina! Dandelion skulle jag också vilja ha!

    Lotta: Tack så mycket!

    Des: Det låter finfint!

    SvaraRadera
  7. ååh jag gillar också naturliga sminkningar just nu, och jag diggar The Naked Palette mycket just nu! :D

    SvaraRadera