torsdag 5 maj 2011

Tankar om Cliniques sommar


Jag är ju nästan alltid förtjust i Cliniques släpp, men årets känns lite sådär. Till sommaren lanserar man ett gäng sommarprodukter men inte någon hel sommarkollektion med nyheter. Visst är det bra och fina produkter, men inget nytt spännande som fångar den aktuella säsongen. Jag håller med Beleza om att det är lite småtråkigt! Hos henne kan ni också läsa mer om produkterna på bilden:
  • Lash Power Mascara (200 kr)
  • Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm (200 kr)
  • Almost Bronzer SPF 15 (300 kr)
  • SPF 35 Targeted Protection Stick (230 kr)
Om ni frågar mig är Chubby Stick den mest spännande produkten. Här kan spana in en av dem, Mega Melon, på. Kollektionsmässigt gillade jag Brandied Bronze från förra året betydligt bättre. Och gissa om jag är nöjd att jag slog till på superpaletten från vårens look för resten av världen, Pretty in Prints!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar