måndag 30 maj 2011

Minitips på mini


När jag var på nya Kicks häromdagen såg jag denna trevliga "maskaraautomat" med en av mina favoritmaskaror, High Impact Mascara från Clinique i miniformat. Även i år kan man alltså fånga sig en mini inför semestern till fördelaktigt pris. Jag använder mycket sällan fullstora maskaror, eftersom de räcker alldeles för länge för att småsnåla jag ska kunna byta tillräckligt ofta. Hett tips också för er som vill testa min favorit, utan att det kostar skjortan!

4 kommentarer:

  1. Suveränt med småmascaror, speciellt är det är så bra sorter som denna!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Ska försöka komma ihåg Kicks imorgon

    SvaraRadera
  3. Josephine: Ja :)

    Ninni: Ja, smått är gott!

    Shamrock: Varsågod! Hoppas att du hittar den!

    SvaraRadera