torsdag 17 februari 2011

Tvådagars med Lumene



Här ser ni dagens öga med nya fina duoskuggan Thousand Stars från Lumene . Min mössa kom visst också med på ett hörn!


Här är hela resegarderoben för två dagars kurs utomlunds. Thousand Stars från Lumene, Clarins Wonder Mascara, Urban Decay Eye Shadow Primer Portion (UDPP), YSL Touche Èclat, Instant Lift for Brows och kajalen Deep Cobalt från Clinique och kajalen Gunmetal från Urban Decay.


Basen: Allt för kinderna i en palett, Too Faced Leopard Complexion Perfecion Kit och mineralfoundation Almost Powder Makeup SPF 15 från Clinique.


Här ser ni skuggorna i kombination med den blåa kajalen. Sminkningen är från igår. Hur mycket smink brukar ni ta med er när ni reser?

5 kommentarer:

  1. Åh vad fint, perfekt match med mössan också. Jag brukar inte ha med så mycket,brukar ta med en liten palett så att man kan kombinera mycket. :)

    SvaraRadera
  2. Fin duoskugga! Jag brukar ta alldeles för mycket...

    SvaraRadera
  3. Jag tar med mig en palett med ögonskuggor. Bas och ett rouge och maskara.

    SvaraRadera
  4. Alldeles för mycket. Och så använder jag bara min vanliga diskreta ögonskugga och mascara när det väl kommer till kritan. Samma sak varje gång :)

    SvaraRadera
  5. Josephine: Tack :)

    Det är ungefär vad jag också brukar ha.

    Patrícia: Tack! Det är lätt hänt :)

    SminkJante: Det låter lagom!

    Fröken Frodig: Så blir det ibland för mig också :)

    SvaraRadera