torsdag 3 februari 2011

Vårens nagelkarameller från Depend


Här ser ni hela gänget vårlack från Depend. De ser riktigt fina ut och flera av den har finmalet silverskimmer som gör färgerna extra spännande. Efter att ha sett dem i verkligheten är jag fortfarande mest nyfiken på dem jag nämnde när jag först såg promobilderna, silvriga 223, knallgröna 225, koralliga 135 och turkosa 227.


Här ser ni de gröna nyanserna...


...och här ser ni de röda. Färgåtergivningen blev bättre på gröna. Vilket lack vill ni se på först?

Jag har även fått möjligheten att testa två av krackellacken. Kul med lila och vitt som jag inte har sedan tidigare. Det ska bli spännande att jämföra dem med IsaDoras!

4 kommentarer:

  1. Lila cracklack vill jag se först med det gröna från Depend som bas!!!!! Grönt och lila bästa färgerna:)

    SvaraRadera
  2. De ser superhärliga ut! Jag håller med Sminkjante, tror det kan bli coolt...

    SvaraRadera
  3. SminkJante och Emma P: Er önskan är min lag! Jag ska testa i helgen, nu blir det akut nattning!

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot att få se manikyren! Jag frossar i bilder på andras naglar eftersom jag inte längre använder vanliga nagellack. Tur att ni finns:)

    SvaraRadera