torsdag 24 februari 2011

Dagens öga med IsaDora Khaki Bronze


Idag högg jag entusiastiskt penslarna i delar av IsaDoras försommarkollektion Jungle Fever. Paletten Khaki Bronze är rysligt fin även om den inte riktigt kommer till sin rätt på min ögonbild här. Det blir nytt försök imorgon!


Utöver paletten testade jag solpudret Bronzing Powder i Bronze Tan som jag kombinerade med rouget Baked to Last i färgen 02 Coral från The Body Shop och Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil i Stash.

Mer rapport om Jungle Fever och färgprover kommer framöver!

5 kommentarer:

  1. Himla fina färger! De ska jag kika närmare på i butik. :)

    SvaraRadera
  2. Fina färger men verkligen inte för mig. Lät konstigt, men du förstår säkert vad jag menar. Vackert i asken och på dig.

    SvaraRadera
  3. Käthe: gör det, den är jättefin!

    Sminkan: tack! Jag förstår precis hur du menar :)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det blev snyggt. Det ser ut att vara en fin och användbar palett...

    SvaraRadera
  5. Emma P: Tack! Ni lär få se mer av den paletten här i fortsättningen :)

    SvaraRadera