måndag 7 februari 2011

Kush, Graffiti och Rockstar



Ibland är det lätt att fastna i invanda mönster, då gäller det att se sig om efter inspiration! Jag hittade min hos SminkJante (som ju även är hjärnan bakom de grön- och lila naglarna). Hon har nämligen testat att kombinera mörklila med knallgrönt, och det ville jag också göra. Resultatet blev väl inte så tokigt?


Ur Urban Decays Book of Shadows vol III har jag använt skuggorna Uzi (inre ögonvrån), Kush (rörliga ögonlocket) och Rockstar (globlinjen). Jag använde också Benefit CORALista, mineralfoundation från Clinique, en liten gratisbronzer från samma märke, Instant Lift for Brows, kajalen Graffiti, Clarins Wonder Mascara, YSL Touche Èclat, Too Faced Shadow Insurance Glitter Glue och UDPP (en primer på varje öga).

12 kommentarer:

  1. Viken fullträff! Nyanserna passar perfekt!

    SvaraRadera
  2. Åh är helt såld på den gröna!! :D

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt! Maken fick t om dina ögon att nästan se gröna ut.

    SvaraRadera
  4. Riktigt snygg kombination, tror rent av att jag måste testa samma lika.....

    SvaraRadera
  5. Fullträff är namnet! Denna måste du köra fler gånger för den är supersnygg! Konstaterade häromdagen att jag faktiskt nått botten i min Coralista, nästan så jag är lite stolt, hihi.

    SvaraRadera
  6. Ah, grymt snyggt. UDs skuggor är så underbara!

    SvaraRadera
  7. Des: Tack!

    Josephine: Tack! Det kändes riktigt bra :)

    Roxcat: Tack!

    Wysteriia: Den är verkligen fin!

    Linda: Tack! Jag har lite skum kameleontögonfärg, den ändrar sig både efter ljus och efter smink :)

    Lina: Tack! Gör det!

    Nini: Tack snälla du! Oj, förstår att du är stolt! Då börjar kanske snart jakten på en ny?

    SminkJante: Tackar! Ja, de är verkligen grymma!

    SvaraRadera
  8. Jättefin färgkombination! Sminkjante är inte dum hon!

    SvaraRadera
  9. Hur snyggt som helst ju :)

    SvaraRadera
  10. Sminkan: Tack! Nej,verkligen inte :)

    Fröken Frodig: Tack!

    SvaraRadera