tisdag 8 februari 2011

Boots no 7 på ögat


Idag passade jag på att prova den fina ögonskuggan som fanns i min Boots-vinst från Total Beauty. Färgen är svårbestämbar guldig med inslag av svart. Jättefin! här ser ni den i ensamt majestät på ögonlocken.


Rouget Baked to Last i färgen 02 Coral från The Body Shop, bronzer från Clinique, ögonskuggan Stay Perfect i 40 Khaki från Boots no 7, Cream Eyeliner i Metallic Olive från elf, Clarins Wonder Mascara, YSL Touche Èclat, Instant Lift for Brows från Clinique och Too Faced Shadow Insurance Glitter Glue.

Av lathet visar jag en närbild på bronzern istället för att skriv ut exakt vad det är för någon. Den är hur som helst lite för mörk för mig nu egentligen, så jag får vara väldigt lätt på handen. Får se hur den passar längre fram!

5 kommentarer:

  1. Vilken fin eyeliner du fick till idag! Jättesnyggt!

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Tack! Den medföljande borsten i elf-linern är verkligen orimligt bra med tanke på priset!

    SvaraRadera
  3. Konstigt, men sånna där obestämbara färger gillar jag skarpt! Mycket snyggt.

    SvaraRadera
  4. Kul att du gillade ögonskuggan :)

    SvaraRadera
  5. Ninni: Tack! Jag också!

    Carina: Ja! Kul att prova något nytt!

    SvaraRadera