lördag 12 december 2015

Shoppla!

"Inget reckord i julhandeln här" tänker jag självgott när i vi lyckats dra ner så mycket på klapparna som jag tror att vi har. Sen går jag istället och shoppar en massa till mig själv, inte så bra kanske... Limmet från Depend räknas dock som nödvändigt, med tanke på att jag har en nagel som är trasig med jämna mellanrum sedan en skada förra julen(!). 

Det tjusiga lacken var på lite erbjudanden och kunde inte motstås: OPI Give Me Space från julkollektionen Starlight Collection, Haute Tub från Essies julkollektion Virgin Snow och L'Oréals l'Or Jungle som säkert redan har en dupe i min samling men kändes som ett måste för snygga leokorken.  Dessa tre får minsann räknas som julklapp till mig! 

4 kommentarer:

  1. Lätt hänt att det blir så ;) Lacken ser super fina ut

    SvaraRadera
  2. Roligt att unna sig lite julklappar! Jag väntar på UDs Spectrum palett för att inte tala om ett borstset jag beställde från Make Up Geek på Black Friday.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som klappar värda att vänta på!

      Radera