måndag 7 december 2015

Blå måndag med Silk Road


Bloggen går lite på sparlåga nu. Mycket att göra med julförberedelser, småkrassliga barn och inte minst lite eld i baken i sluttampen av föräldraledigheten. Så mycket jag hade velat hinna med, trots att jag borde veta att det är svårt. Lite röjande här och där har det dock blivit, och då faller andan på att använda sådant man redan har och inte bara jaga nytt. Till veckans blå måndag hos MakeuppbyBlowfish bjuder jag därför på finfina lacket 746 Silk Road från IsaDoralyckade höstkollektion Trend Nails A/W 2012 Jewels of Orient.

6 kommentarer:

  1. Ett väldigt fint lack, roligt med familjer i repris!

    SvaraRadera
  2. Men alltså hmm, favoriter i repris skulle det ju stå. Kollade på tv samtidigt som jag skrev och då blev det som det blev:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. sådana felskrivningar brukar jag också göra, ibland är fingrarna alldeles för snabba :)

      Radera
  3. Fantastiskt fina bilder på ett jätte snyggt lack

    SvaraRadera