onsdag 2 december 2015

Exit Argan Oil Pro Hairmask

Märket Exit Haircare är nytt för mig, kanske för er också? Det är ett svenskt hårvårdsmärke som säljs på salonger om jag förstått saken rätt. Huvudingrediensen i märkets produkter är marockansk arganolja som ska jämna ut hårets fibrer och ge näring, volym och glans. Produkterna återfuktar, förnyar och stärker både hår och hårbotten. Allt från Exit är parabenfritt och är inte testat på djur.

Jag använder sällan stylingprodukter, så jag bad att få testa något riktigt vårdande och då landade Exit Argan Oil Pro Hairmask hos mig. Masken ska återfukta på djupet, skydda färg och glans samt återuppbygga sturka och elasticitet. Den rekommenderas för torrt och skadat hår som behöver en fuktboost. 

Mitt hår är inte skadat, men väldigt fuktfattigt. Det ska bli spännande att testa Exit Argan Oil Pro Hairmask och jag återkommer naturligtvis här i bloggen med omdöme efterhand. Tills dess undrar jag: Har ni testat något från Exit Haircare?

2 kommentarer: