måndag 14 december 2015

Hello Kitty by OPI

Nästa kollektion från OPI, våren 2016, har lånat instpiration från världens mesta kwai-katt - Hello Kitty. I Hello Kitty by OPI ingår 12 lack, sex färgstarka klassiska färger och sex rosa nyanser:


Den knalliga färgerna 5 Apples Tall, My Twin Minny och My Pal Joey gillar jag, men i övrigt är jag inte jättepepp på kollektionen. Kanske blir det annorlunda när jag ser lacken i verkliga livet? Visst är flaskorna med kattprint på korken söta! Vad tycker ni om Hello Kitty by OPI?

Minikittet (ovan) blir jag ändå sugen på...

* översta bilen, med gel-lacket, är lånad från märkets amerikanska hemsida. När jag träffade OPI senast var det inte aktuellt med hemma-gel på svenska marknaden, men man kan alltid hoppas...

4 kommentarer:

  1. Hade bestämt mig för att icke bry mig om den här kollektionen. Men så visade du ett minikit... Attans också! På ett bra sätt. =D

    SvaraRadera
  2. Söt kollektion men är nog inte riktigt mina färger, är ju inte mycket för rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där satte du fingret på något! För mycket rosa för mig också tror jag.

      Radera