tisdag 9 december 2014

Paket från Depend

En tidig julklapp från Depend hittade hem till mig för ett tag sedan. Så mycket grejer! Främst vill jag slå ett slag för frans- och brynfärgen, ovärderlig för ett blekt spöke som jag. Just snabbvarianten har jag inte testat innan, så det ska bli extra spännande. Den kommer säkert att komma extra väl till pass inför BB och bebisbubbla.

I påsen fanns också ett nagelstämpligs-kit och lite nagelvård. Dem ska jag prova så fort jag får lite tid över. 

Nagelvårdskittet kostar 229 kr och är en trestegsmetod för att återuppbygga torra, flisiga, mjuka naglar. Innehåller nagelbandskräm, nagelbandspeeling, avocadoolja, en manikyroinne och en nagelborste. Kanske en bra present till någon med svaga naglar?

Stämplingskittet kostar 129 kronor och innehåller två stämplingslack, två mönsterbrickor, en stämpel och en skrapa. Jag har faktiskt aldrig provat stämpling, så det ska bli spännande att se hur det går. Kom gärna med lite stämplingstips till en novis!

4 kommentarer:

  1. Det ser ut att finnas massa bra grejer där! Vet att vi också har fått men har inte riktigt koll på vad som var i. Ska nog försöka lägga beslag på stämplingsgrejerna vid tillfälle :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att se vad du hittar på med dem :)

      Radera
  2. Härligt paket med mycket roligt

    SvaraRadera