torsdag 4 december 2014

Cliniques Chubby Stick Baby Tint i 04 Flowering Freesia


Kommande helg kan inte komma fort nog! Jag är precis så gruvligt trött som man kan förvänta sig i vecka 35 efter fem-sex veckors konstant vabb:ande och egna förkylningar. Suck! Jag skulle behöva någon slags helkrops-SPA tror jag... Nog gnällt och till dagens LOTD! Ni ser dagens läppar med CliniqueChubby Stick Baby Tint i ljust lila 04 Flowering Freesia. Som synes är den inte lila på läpparna, utan mer lite allmänt uppljusande i en avkylande nyans. Själv trivs jag bättre i de varmare kulörerna, men jag kan tänka mig att många gillar även Flowering Freesia. Säkert jättefin till våren!

Här ljust rosa 03 Budding Blossom på läpparna och här ser ni 01 Poppin’ Poppy på. Här hittar ni färgprover på alla fyra.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det såg rätt fräscht och klädsamt ut. Hoppas att du får en bra och vilsam helg och kan hämta lite krafter.

    SvaraRadera