tisdag 11 mars 2014

Darkhorse, Smog, Half Baked och Virgin

Häromdagen plockade jag fram ett riktigt säkert kort, nämligen Urban Decay Naked Palette. Jag körde en likartad sminkning med skuggorna Darkhorse, Smog, Half Baked och Virgin flera dagar i rad. Bra, när man är trött på morgonkvisten!

Jag använde bland annat: Lancômes brynpalett Le Regard Pro (recension här), rouget Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy och bronzern Sun Bunny ur fina paletten från julasken Beautiful Dreamer (färgprov här) från Too Faced och skuggorn och bruna kajalen Whisky ur Urban Decay Naked Palette.

9 kommentarer:

  1. Snyggt! Fina färger! Bra med säkra kort, morgnar är morgnar. Just nu sminkar jag mig väldigt lite, är mycket besvärad av pollen. Fast mascara får jag ju ha, annars kliar jag sönder ögonen helt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, morgnar är ju verkligen som de är...

      Vad jobbigt med allergin! Hoppas det är över för säsongen snart!

      Radera
  2. Fint! Naked-paletten funkar alltid :)

    SvaraRadera
  3. Verkligen en säkert kort, den paletten är sjukt bra! Jag fick hem trean idag förresten:)

    SvaraRadera
  4. Och sminkningen är jättefin!

    SvaraRadera
  5. Riktigt fint :)
    Rouget ser underbart ut på bilden.. *dreglar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det är himla fint! Jag har det som ensam färg också :)

      Radera