lördag 8 mars 2014

Mango Milkshake


Här ser ni lacket Mango Milkshake från Kicks vårkollektion. Man kan tycka att jag jag borde vaska fram något festligare en lördagskväll, men så blir det inte. Vi är nämligen på galej och inlägget är därmed schemalagt. Åter till lacket! Jag gillar verkligen lack färgskalan aprikos-orange-korall. Mango Milkshake är inget undantag, även om nyansen inte är unik. Jag har flera liknande i samlingen, kanske till och med från samma märke. Hur som helst är det en fin färg och ett mycket blankt och snyggt lack som kommer att bli ännu snyggare på allteftersom tassarna får med sommarfärg.

7 kommentarer:

  1. Åh ser ut som en perfekt nyans av aprikos :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det verkligen. Ovanligt smickrande!

      Radera
  2. Ser riktigt härligt ut :)

    SvaraRadera
  3. Det är fint. Och antagligen extremt likt Chilly Bellini...

    SvaraRadera
  4. Tack! Ja, det var nog den jag tänkte på :)

    SvaraRadera
  5. Fast det nagellacket du hade i lördags tyckte jag var väldigt snyggt! :-)

    SvaraRadera