torsdag 4 april 2013

Nyhet: IsaDora Twist-Up Gloss Stick

Idag damp det ned några spännande nyheter från IsaDora i min brevlåda. Först ut för en närmare presentation är nya läppfärgerna Twist-Up Gloss Stick. Det rör sig om mjuka, krämiga pennor som kombinerar färgen hos ett läppstift med glansen hos ett läppglans, förvillande lika mina gamla favoriter Chubby Sticks från Clinique. Kul med budgetlaternativ! Twist-Up Gloss Stick kostar 119 kronor styck och finns ute från vecka 13.


Här ser ni alla åtta färgerna:  01 Toffee Pop, 03 Sugar Crush 04 Pink Lady, 05 Pink Punch, 07 Coral Cocktail, 08 Red Romance, 10 Lovely Lavender och 11 Poppy Peony. Till vänster ser ni Toffee Pop och Coral Cocktail hastigt swatchade på handryggen. Jag är mest pepp på korallen och vill kika även på Red Romance och Poppy Peony också så fort jag ser dem i butik. Någon färg som lockar er lite extra?

Mer om övriga nyheter och dagens läppar med pennorna kommer allt eftersom!

11 kommentarer:

  1. Gillar mina chubby sticks så hoppas detta kan bli ett bra budgetalternativ. Coral cocktail och poppy peony ser intressanta ut.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Coral Cocktail som jag köpte i helgen. Tycker den är riktigt fin och återfuktar riktigt bra.

    SvaraRadera
  3. De ser väldigt fina ut. Fast jag skulle nog hellre investera i Chubby Sticks...

    SvaraRadera
  4. De finns på Åhléns på erbjudande för 99:- just nu. Tittade på dem igår (köpte inte pga P50P). Den mörkare rosa är väldigt pigmenterad medan den kolafärgade är mer genomskinlig som ett gloss. Väldigt stor skillnad i pigmentering så det är nog bra att testa på handen innan köp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken bra deal! Tack för tips!

      Lurigt med pigmenteringen, tur att det finns testers!

      Radera
  5. Jag har Pink Punch hemma och funderar på att köpa Red Romance, Coral Cocktail och Poppy peony också!

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera