lördag 6 april 2013

IsaDora Aquatic Trend Colors Spring/Summer 2013

Fler färgglada nyheter från IsaDora i brevlådan! Våren och sommarens färgskala är knallig, och det går ju alltid hem hos mig. 
 
Här ser ni lacken 756 Coral Reef, 760 Poseidon, 557 Scuba Blue, 759 Atlantis och 758  Aquatic. Alla fem ser riktigt fina ut tycker jag! South Beach, Hot Hibiscus och Surfers Paradise som också ingår i gänget är inte heller dumma. Följ länkarna för NOTD. Dagens naglar med de nya färgerna kommer allteftersom, jag kan knappt välja vilket lack jag ska ta först. Några förslag?

Till läpparna kommer två nya färger av Moistruzing Lip Gloss (99 kr), skimriga Peach Pearl och varmröda Lollipop. Dagens läppar med dem är på gång!

Just nu får man ett emaljarmband på köpet om man köper ett gloss och ett lack, och det är ju alltid trevligt.

10 kommentarer:

  1. Fin fint!! Gillar färgerna mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst ser det lovande ut! Nu ska jag bara få loss lite lacktid också...

      Radera
  2. Fina! Men är de inte väldigt lika förra årets sommarkollektion?

    SvaraRadera
    Svar
    1. En del är lite lika. Om jag orkar ska jag jämföra lite, men jag vågar inte lova =)

      Radera
  3. Visst ser de fina ut men kan inte hjälpa att tycka det är lite tråkigt att de återanvänder lack från gamla kollektioner.

    SvaraRadera
  4. Lacken är riktigt fina! Ser fram emot bilder:)

    SvaraRadera