tisdag 9 april 2013

Desert Pearl och Hazel

IsaDoras nya Eyephoriaskuggor är toppenbra och jag har använt dem mer än vad ni kunnat se i bloggen. Arkivet är just nu är fullt av sminkningar som liknar denna, insåg jag nyss. Vet inte varför de blivit liggande där.

Desert Pearl och Hazel är snygga både var för sig och tillsammans, precis som resten av färgerna. Hoppas att det kommer ännu fler nyanser framöver!

Till ansiktet: CORALista  från Benefit. Honey Bronze Bronzing Powder (färgprover) från The Body Shop mineralfoundation från Sheer Cover, ny primer och concealertrion Cover & Correct från Kicks Private Label (recension här).

Till ögonen: IsaDoras nya skuggor Eyephoria i 03 Desert Pearl och 05 Hazel (följ länk för swatches), ny primer från KICKS, Gull maskara också från IDUN Minerals (recenison här), Eyebrow Pencil i 04 Brun från Yves Rocher och Metallic Eye Definer Pencil i Copper Brown från The Body Shops julkollektion Christmas Rocks.

Dagens läppar: nytt läppglans från Burt's Bees i färgen
Sweet Sunset.

8 kommentarer:

  1. Fint!! Jag kikade på ögonskuggorna ifrån Isadora dag men jag föredrar matta eller inte jätteglansiga skuggor då jag annars ser extra rynkig ut :-D.

    Må gott!

    Hälsningar
    Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Nämnen, du ser då rakt inte rynkig ut tycker jag :)

      Radera
  2. Fint! Det är väldigt härligt skimmer i dessa skuggor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, riktigt metalliskt och bra!

      Radera
  3. Jag älskar dem också, jag har bara Hazel än så länge, men jag skulle vilja köpa fler. Snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, de är kanon! JAg ska spana inte den allra ljusaste också, för den saknar jag.

      Radera
  4. Mycket fint, vill gärna ha flera av de skuggorna. Det börjar bli lite småjobbigt med köpstopp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Men snart är väl köpstoppet över? Du får ladda upp med önskelista :)

      Radera