onsdag 10 april 2013

Ny ögonprimer från Lily Lolo

Brittiska mineralfavoriten Lily Lolo har lanserat en ny ögonprimer. Prime Focus är vaxbaserad i pressad krämform, veganvänlig och kommer i två nyanser i samma dosa, Buff och Lemon. Primern lovar längre hållbarhet och starkare färger på ögonskuggan. Man kan blanda nyanserna efter smak, täcka mörkt med den gula och neutralisera med Buff.

Prime Focus kostar 179 kr och innehåller 6 ml. Just nu finns förmånligt erbjudande hos apoteksgruppen. Mitt ögonskuggstips är gröna Green Opal (på bild ovan). Den är fantastiskt fin!

4 kommentarer:

  1. Fick hem den här och ska hårdtesta den mot UDPP, men mitt första intryck säger mig att färgerna är alldeles för mörka för att kunna funka under en diskret makeup.. måste testas iofs...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hrm, lurigt om den ör mörk... Men tänk om den är lika bra som UDPP! Det vore ju fantastiskt!

      Radera
  2. Green Opal är verkligen fin!
    Jag håller precis på att testa primern - tycker den funkar bättre än väntat på min ljusa hy, rent färgmässigt.

    SvaraRadera