söndag 19 juni 2011

Fin färgkombination!


Nu hade jag egentligen tänkt visa hur fin jag var på härlig bröllopsfest igår, men det har hunnit bli på tok för sent och jag vill röja lite till i köket innan läggdags. Här ser ni iallafall kvällens färgkombo. Jag har sällan rosa kläder, men lånade en fin rosa sidenklänning av min syster (ett uns knalligare än lacket här), och matchade med solkyssta bronstoner. Sminkningen får dyka upp här imorgon istället!

Lacken är China Glace Jingle Bells från i julas och ett rosa krämlack från NfuOh som heter 165.

3 kommentarer:

  1. Oh nu kom jag på att jag har ett guldlack jag inte testat. :)
    Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Rosa och guld ÄR ju så snyggt ihop! Tack än en gång! Önskar jag kunde visa så att du förstår hur himla glad och tacksam jag är över att ha dig som vän!

    SvaraRadera
  3. Tina: Tack!

    Basteth: Tack och tack själv! Jag är så himla glad att jag fick vara med på er fina kväll! Och jag är minsann minst lika glad för att ha dig <3 Efter Italien får vi se till att ha lite vänkvalitetstid :)

    SvaraRadera