lördag 18 juni 2011

Fredagsklor: Pink Lemonade



Jag passar på att blogga lite medan kvällens lack torkar. Lacket här är dock gårdagens naglar, Wonder Nail 715 Pink Lemonade från IsaDoras sommarkollektion Trend Nails. Det är en knallig läskande färg som inte är helt lätt att fånga på bild. Ikväll ska jag ha en knallrosa klänning (har nog aldrig hänt förr!), så nu är det något mer diskret som gäller. Jag ska på bröllopsfest hos fina vänner, det ska bli hur kul som helst! Vad har ni för er ikväll?

7 kommentarer:

  1. Jag har utmanat dig på min blogg, svara om du har lust!:)

    SvaraRadera
  2. Sublimt: Vilken kul utmaning! Jag hakar på inom kort :)

    SvaraRadera
  3. Verkligen en söt och härlig färg!

    SvaraRadera
  4. Nailtastic: Tack! Den är ännu mer lysande i verkligheten :)

    Emma: Ja!

    SvaraRadera