fredag 11 juni 2010

Rosenkavaljer ur arkivet



Ikväll ska jag på vinprovning med jobbet, direkt efter just jobbet. Tur att jag har en gammal sminkning att visa er så länge! Denna grårosa komposition var med mig på Rosenkavaljeren (lååång!) förra veckan. Jag älskar min Boldy Beautiful Eyeshadow Palette från Stila, den borde komma fram oftare!


YSL Touche Éclat, rouget Blush délicieux i Pink Marshmallow från L'Oréal, Clinique High Impact Mascara, kajalen Dusty Smoke från Make up store och Urban Decay Eyeshadow Primer Potion och läppglanset Her glossiness från Benefit i färgen Who are you wearing?. Skuggorna jag använt är den rosa och den mörkgrå. Den beigea längst upp till vänster hade jag som highlighter.

Hoppas att ni också har en bra fredagskväll!

8 kommentarer:

  1. Jättefint! Du har så mycket roligt smink. Kul att se.

    SvaraRadera
  2. Superfint och den där Stila-paletten ser ju bara för härlig ut! Själv har jag ätit räkbakelse, druckit gott vitt vin och ätit jordgubbar med glass ikväll. Sen har jag mailat till alla 14 vinnare av mina Tradera-auktioner, gud vad kul det var att sälja på Tradera! :-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni hade jättetrevligt!

    SvaraRadera
  4. Sminkan: Tack! Det är alltid kul att höra att produktbilderna uppskattas!

    Shamrock: Tack!

    Ninni: Tack, den är hur härlig som helst! Mm, vilken mumsig kväll du har haft! Låter kul med tradera också, jag laddar för att våga testa!

    Basteth: Vi hade super trevligt! Nu är jag trött =)

    SvaraRadera
  5. Väldigt fin sminkning Kerstin! och paletten ser verkligen ljuvlig ut...

    SvaraRadera
  6. Emma P: Tack! Den stilapaletten är verkligen en av mina favoriter!

    SvaraRadera
  7. Basteth: Aj, aj vilken särskrivning jag fått till i svaret till dig! Det är nog en freudiansk sådan, eftersom det var just vinprovning igår =)

    SvaraRadera