onsdag 23 juni 2010

Ett skepp kommer lastat med... Avène!


Minns ni när jag recenserade krämer från Avène, Hydrance Optimale Riche? Jag var särskilt förtjust Hydrance Optimale Riche spf 20 och hoppades få se även den lättare versionen, Hydrance Optimale Light med solskyddsfaktor inför sommaren. Nu är den här och jag är väldigt glad över att få chansen att testa den!

I paketet låg också ett läppbalsam, besläktat med Avènes vårdande storsäljare Cold Cream. Det är jag också nyfiken på! Jag återkommer med mer detaljerad information och omdömen så snart jag hinner!

4 kommentarer:

  1. jag köpte "light:en" i lördags, så nu hårdtestas den.

    SvaraRadera
  2. Anonym: Spännande =) Berätta gärna vad du tyckte sen!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad lyxigt! Jag har ännu inte testat något från märket alls. Är jättenyfiken!

    SvaraRadera
  4. Ninni: Ja, det känns lyxigt =) Hittills har allt jag testat varit riktigt bra!

    SvaraRadera