tisdag 29 juni 2010

Måste ha!


Jag har egentligen lovat mig själv så sent som igår att inte börja skriva om höstkollektioner än, men när Urban Decay visar framfötterna på detta sätt är det omöjligt att låta bli! Urban Decay är ett av mina absoluta favoritmärken när det kommer till mitt absoluta favoritsmink; ögonskuggspaletter. I sin höstkollektion släpper de bland annat denna vackra skapelse, Naked Palette. Neutrala färger, lite lila, mörblått och mörgrått och blandat matt och skimmer - palettperfektion! Den kostar 44 dollar, och jag har redan börjat fundera på hur jag ska bära mig åt för att lägga vantarna på ett exemplar.

Paletten innehåller skuggorna: Virgin (nude satin), Sin (champagne shimmer), Naked (buff matte), Sidecar (beige sparkle), Buck (brown matte), Half Baked (bronze), Smog (golden brown shimmer), Darkhorse (bronze-plum shimmer), Toasted (taupe-bronze), Hustle (mocha shimmer), Creep (near-black metallic), Gunmetal (dark grey metallic) och dubbeländade kajalen 24/7 Glide-On Eye Pencil i Zero (black) och nya färgen Whisky (warm brown without sparkle), samt en liten Eyeshadow Primer Potion.

Vegan Palette ser inte dum ut den heller, men de flesta av skuggorna i den har jag redan.

I Vegan Palette ingår skuggorna Minx, Urb, Gunmetal, Baked, Smog och Half-Baked, en liten 24/7 Glide-On Eye Pencil i Zero och en Eyeshadow Primer Potion i skimrande Sin.

Vad tycker du om Urban Decays höstpaletter?

15 kommentarer:

  1. Jag har också sett den- helt fantastisk. Det blir väl att skanna Ebay efter ett exemplar.

    SvaraRadera
  2. Veronica: Eller att vänta på de brittiska webshopparna =)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag tänker också försöka få tag i den! Helt fantastiskt användbar och prisvärd :D

    SvaraRadera
  4. Åh, jag såg också den i mailen för en stund sedan. Galet sugen. Def must have!

    SvaraRadera
  5. är inget fan av alltför neutrala skuggor i uppsjö men denna ser riktigt fin ut...

    SvaraRadera
  6. Vill hemskt gärna ha Naked. Hemskt, hemskt gärna.

    SvaraRadera
  7. Om du inte hunnit få tag i ett ex så kanske jag kan köpa en åt dig när jag är i New York i början av september. Vi kan höras av när det närmar sig. Kruxet är bara att min mamma har så ont i höften att det ev kan äventyra resan... men om vi åker kan jag se om den finns i affärerna där.

    SvaraRadera
  8. Oj med den här kan man ju nästan rensa ut alla gamla naturskuggor som ligger här hemma. Jag vill också ha! :)

    SvaraRadera
  9. Naked paletten ser helt underbar ut, jag blev kär när jag såg den hos Temptalia, hon har swatches också. Brukar ju inte dras åt neutrala färger men denna.....
    Blir svårt att behöva vänta på de brittiska webshoparna men de brukar ju få hem hyfsat snabbt i alla fall!

    SvaraRadera
  10. Maria: Ja =)

    Basteht: Jag tänkte direkt att du också kommer att jag denna!

    Linda: Ja, UD:s skuggor är ändå oftast neutrala med twist.

    Sara S: Vi får inleda jakt från Lund!

    Ninni: Det vore toppensnällt! Men, åh, hoppas verkligen att din mammas höft inte ställer till det för er (eller för henne i allmänhet, för den delen).

    Beleza: Rensa ut,vet jag inte om jag kan, men ha vill jag =)

    Linda: Ja! Jag blev kär i den när jag såg den i din blogg =) Swatcherna hos Temptalia och the Muse ser fantastiska ut! Hoppas, hoppas att ASOS m fl är snabba på just denna =)

    SvaraRadera
  11. den ser verkligen spännande ut!!!Också vill ha!!!

    SvaraRadera
  12. Jag är väl en av de få som inte går igång på den här paletten. Fast egentligen borde jag väl ha en palett med neutrala skuggor.

    SvaraRadera
  13. Ingegerd: Hoppas att vi lyckas hitta den =)

    SminkJante: Borde och borde, man ska väl ha vad man är sugen på ;)

    SvaraRadera
  14. jag vill också ha denna, den ser superläcker ut, och det vore ju ett toppensätt för mig att få testa UD:)

    SvaraRadera
  15. Emma P: Ja! Den är som klippt och skuren för det!

    SvaraRadera