tisdag 15 juni 2010

Nytt från Benefit: the POREfessional



Oj, oj, så spänannde! Såhär skriver Benefit själva om produkten:

why we love it:
Quickly minimize the appearance of pores! Apply this silky, lightweight balm for translucent pore coverage and smoother-than-smooth skin. Pores...now you see 'em, now you don't! Complements all skin tones.
what else you need to know:Can be used under or over
makeup. Lesson included! Oil-free for a silky smooth finish.

Vad tror ni, kan det var något att ha?

8 kommentarer:

  1. Den låter helt klart spännande!

    Men, jag tyckte det var lite konstigt att dom i pressmailet så tydligt skrev och illustrerade hur man kan/ska använda den under dagen.. "when your pores start to show again" - är inte själva grejen att man vill ha en produkt som inte försvinner efter halva dagen? :-/

    SvaraRadera
  2. Jag skulle verkligen, verkligen vilja ha en bra pore-minimizer så jag är väldigt nyfiken. Ska bli kul att se om någon testar och ger ett utlåtande.

    SvaraRadera
  3. Maria: Det reagerade jag också på i mejlet! Nu skulle man bra gärna vilja ha tag i en provförpackning och se vad den går för...

    Basteth: Ja, vem vill inte det? Vi får hålla utkik hos the Muse =)

    SvaraRadera
  4. Tänker definitivt känna och klämma på den när jag är i Spanien! Fick info om den i mailen.

    SvaraRadera
  5. Ninni: Ja, gör det, och berätta!

    SvaraRadera
  6. Låter ju spännande, men lite knepigt om Benefit själva räknar med att den inte ska hålla hela dagen. Tänker du leta brittiska glamour förresten? de hade ju ett rätt trevligt erbjudande...

    SvaraRadera
  7. låter spännande!!!Hoppas du får användning av grejerna!!!

    SvaraRadera
  8. Emma P: Precis...
    Om jag tänker leta?! Jag tänker leta som bara den! Eye bright och It stick bara måste jag ha tag på =)

    Ingegerd: Ja, visst gör det! Klart jag har användning för de nya grejerna! Ja ska, med stort nöje, ge mig på dem redan ikväll. Tusen tack!

    SvaraRadera