söndag 5 mars 2017

NailArt Sunday i zigzag


Till veckans NailArt Sunday hos Lacky Corner tänkte jag mig en tejpmanikyr med zigzagmönster. Det gick sådär - tejpen drog med sig understa lacket, jag försökt rädda på frihand, det blev aplång torktid och han bli mörkt medan jag grejade osv. Slutresultatet blev ändå förvånansvärt okej tack vara Sèche Vite, iallafall på håll. Lacken är nummer 510  vårkollektion Game, Set, Match (i syrengenomsläppliga lackformulan Depend O2) ovanpå nummer 505 från från Depends vårkollektion 2017 Eastern Spring. Tejp från samma märke.

6 kommentarer:

  1. Vårigt och pastelligt, färgkombon är så fin! =) Och tycker du fick till tejpandet bra! =)

    SvaraRadera
  2. Riktigt fint, får mig att tänka på påskägg:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, en liten uppladdning inför påsknailarten :)

      Radera